Een dag zonder - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Susanne en Rianne Wijn en Piemels - WaarBenJij.nu Een dag zonder - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Susanne en Rianne Wijn en Piemels - WaarBenJij.nu

Een dag zonder

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Susanne en Rianne

04 Juli 2007 | Nederland, Utrecht

Olga en Manoe,
oh de eerste 24 uur zitten erop, en het waren de zwaarste. Vol weemoed hebben we ons in alle vroegte naar Schiphol getogen, om daar huilende mama's te zien en snotterende vriendinnetjes uit te zwaaien. Ach wee mij, wat een tragisch eind van een jaar samenwonen.
Welnu, ik heb mij nog met een leeg gevoel door huize runstraat begeven. De kamers leeg en verlaten, nog enkele attributen die aan Olga of Manoe deden denken. Een verlaten bloempot hier, een stel hangende kikkers daar. Maar helaasch, als snel bleek daar gisteren verandering in te komen. Vrolijk tuimelden de nieuwe bewoonstertjes de deur binnen om de kamers weer op te leuken met hun persoonlijke eigendommetjes. Ik bevond mij nog even in een deja-vu toen ik de dvd collectie van Anouk bekeek en dacht dat Olga de hare had achtergelaten. Wat eenzelfde filmsmaak toch weer. Titia was zo verstandig vast haar broodnodige spullen in een uitpuilende backpack langs te brengen en haar eerste runstraat hapje te eten. Natuurlijk moesten wij haar daar eerst toe verplichten en heb ik eigenhandig haar magnetron maaltijd naar de diepvries verbannen.
Na een spannende nacht vol helse bliksem, gigantische muggenbulten en mogelijke zwangerschappen, zijn we nu een dag verder en heeft Anouk al voor het eerst gelogeerd! Of dat heet nu natuurlijk gewoon slapen.

Hopelijk was dit allemaal even spannend als wat die gekke chickies van ons meemaken ;)

• 04 Juli 2007 - 18:58

Jorben:

Dames.. Geniaal! :D hahaha!
    houd ze goed op de hoogte daar in het verre andere kant van de wereld!

• 04 Juli 2007 - 20:33

Anne:

Vergeet niet te vermelden dat ons huis nu beschikt over een elektrische BBQ, een donatie van het Casino
    Maar nu nog BBQ-weer en BBQ-people!!! Wie biedt zich aan??>>

• 05 Juli 2007 - 12:14

Olga & Manoe:

Hangen de kikkers nog steeds??? Bloempotten inmiddels vol??? Staat ons huis nog na al die bliksem??? Wie is er mogelijk zwanger??
    En jaaa, we willen foto's van hoe de kamertjes er nu uit zien :D Heel benieuwd!
    Missie voor Rianne; geef Jaap af en toe een kusje!
    En o ja, vandaag zelfs in een ziekenhuis van Hong Kong geweest, de enkel van Olga is namelijk ongelooflijk DIK, rood en paars. Maar Manoe lacht nog steeds :) En Olga is toch wel een bikkel *proud*.
    Manoe past idd overal in, maar ondanks de kleine bedjes heeft Olga ook heerlijk geslapen.
    We gaan zo naar Die Hard 4.0!
    Doei liefjes!!
    Dikke kus van ons!

Ps; raadsel, wie heeft dit stukje geschreven???

• 05 Juli 2007 - 12:34

Manoe & Olga:

En hoe lekker slapen jullie kussenslopen!
    We hebben jullie allemaal weltrusten gewenst en heerlijk geslapen, beter dan ooit! haha!
    kusjessss!

• 07 Juli 2007 - 14:16

Jorben:

jaa, ik wil wel bbq-en!! :D bel me maaarrr!

Susanne en Rianne

Als al onze huisgenootjes ons verlaten en vertrekken naar betere oorden, zullen wij ze op de hoogte moeten houden van het wel en wee van het wijn en piemelshuis! Leeft de kat van de overburen nog? hoe staat de tuin erbij? Is er weer een lekkage of hebben we onszelf in de fik gezet met het gevaarlijkste gasfornuis ooit? Zoals je ziet, de belevenissen van runstraat 20 zijn minstens zo spannend!